nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Monday, March 7, 2011

si kecik yg banyak ragam..!





:: tanggal 4 oktober 2010..lahirlah seorang lg insan kecil dlm kuarge kami...baby girl yg sgt comel ni diberi name...damia hannah...@_@

yuuhuu...

da lame rasenye x bukak blog ni...da x tau nak update ape sebenarnye..huhu..

tibe2 mlm ni aku teringat2 plak kat si kecik yg da 5 bulan menyinari hidup kitorang se-family ni.. diam x diam 4 mac lepas da 5 bulan damia ni kan..

pastu..tiap2 minggu aku balik umah...jarang aku nak main2 ngan dak kecik nie...ye la..asalkan aku balik je...die tido..die tido je aku balik...haha..pastu, mggu lepas memang la dpt jumpe die...tapi malangnye.........aku demam selsema...warghh....x dpt pegang lagi..takut selsema aku ni berjangkit plak kat si kecik ni...da susah...haishh...!

tgk ni...ingat dak comel sorang ni x banyak kerenah ke...org tua ckp ape..x menang tangan ar nak layan dak ni..hobi die kalau ade org ramai depan die kan..die suke senyum lelebar mcm ni..haha..bukan sng tau x nak tgk die senyum mcm ni...rase nak picit2 jek..haishh..damia..damia..





comey nye....geram meyh..!!

nak tau satu rahsie baby2 x...?? hehehe....shhh..diam2 tau..

damia ni time aku balik aritu baru aku tau die ni suke capai ibu jari die..ops..tp bukan ibu jari tangan..tp ibu jari kaki.. hehehe...pastu die masukkan dalam mulut die..cett..x senonoh nye damia...ape sedap sgt ke rase kaki tu....

nak tanye sket..ade perisa ape...?? stroberi?? mangga..?? hehehe...bile tgk klakar la plak... tapi..bg aku..mcm org2 tua ckp..tu mmg da lumrah ragam baby2 yg ade kat dunia ni kot...sedangkan kite yg da dewasa ni mcm2 perangai..yg freaky..yg baik buruk,, apatah lg si kecik2 yg comel ni kan..kan??


x caye ke?? alamak...gamba die wat mcm tu xde la..klu ade nti aku poskan ea..?

hurmm...best nye kena dukung...selembut bahu mama la...hehehe...

*** tik..tok..tik...tok..... aisehman...jam da nak pkul 1 la...aku lupe yg esok ade class lg...(hmm...aktiviti yg serupe x berubah seinci pon...)

aku melabuhkan tirai dulu la ea...kapal pon da nak berlabuh gak...selimut da tarik paras hidung...sejukk...

see u in the next posting....(kalau rajin tahap cipan) insyaAllah.. nite2...ciao cin ciaww...




0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...