nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, May 5, 2011

trimas..!! @_@


assalamualaikum...
morning semua...
urghh..mate sgt mengantuk ni....sbbnye..aku tido kul 3.30 mlm tadi..eh silap...pagi td...huhu..nak tido pulak, segan..segan dgn boys class aku nie...so, tahan kan aje...hehe....
nak tau nape aku tido lambat mlm td..sbbnye aku blaja cara2 nak download movie...dr sorang kawan lame...penat + pening seh nak ikut step2 yg die ajar tu...tp last2 skali die cakap, " ko bukak link ni, install pastu ko bg id dgn pasword kat aku.."
klu korang nak tau leh try


so, nanti korang akan dpt tgk page mcm ni



mcm tu lah lebih kurang...die cakap, teamviewer ni function die senang nak tgk monitor kite n die akan control dr tempat die je...
so..sape2 yg mengalami masalah leh la gune teamviewer ni...leh mtk tlg kawan yg terer tu walaupon die dr jauh..!! yeyy...

pastu aku pon x tau lah ape yg die buat...bla..bla..bla...then..aku tau2 je die da buat mcm ni..
da start nak download da nie...die buat mcm ni..


pastu aku x tau ape yg terjadi...dan utk kali ke-2 jugak..tau2 je movie yg kite nak download tu tgh di downloadkan...huhu...
da die pon pesan jgn usik pape..n just tgk je kat monitor...aku pon tgk jek lah...
bagusnye....xpe3...saya budak baru belajar...hehe...
actually aku pun mane lah reti buat semua2 ni...yg berkaitan dgn software2..internet...jd..belajar lah sikit2 dr kawan...at least aku dapat jugak 1 ilmu baru dan pengalaman baru jugak...
yg paling penting pukul 3 pagi tuh..! haha...

tunggu punye tunggu...akhirnya..berjaya jugak 1 movie download...mmg x sangka lah..dlm mase setengah jam lebih kurang..siap download....hurmm..cepat kan?
kalau xde benda2 yg dia ajar ni...memang makan 3-4 jam lah..walaupun 1 movie tu bape ratus MB jek...kesudahnye,,aku tinggal jek..x payah download..haha...

so...very much thank u to hambalie...sebab tlg ajar aku...sanggup lagi pulak kul 2-3 pagi tu...hehehe...nanti aku banje eak...klu da abis study semua..kite wat gathering kay..?rindu kat korang...haha...

untuk menamatkan sesi entry ni...aku nak suggestkan kat korang..
korang leh je nak join organisasi kawan aku ni....mcm2 ade..

or kalau ade sebarang masalah...contact je admin ni



ni banner die...


eh3...leka bercerita itu ini..lupe plak....aku nak ucap bebanyak trimas kat ko hambalie...sbb ajar aku walaupun kecik je kot...hehehe...(die x dengar kot...haha..)

ok lah...time to sleep.......



ZZZZZzzzzZZZZzzzzz.......................

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...