nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Wednesday, January 11, 2012

eh, rabu dah ?

tersonyum leba ! soda tak soda eh da masuk aghi ghobu dah ?? hahaha ...
ops ! sorry semua , gatal2 nak speaking nogori lak . takpe, belajar sikit2 yea . lama2 nanti terer lah tu .. hehe ..
okay back to the topic .!
huish , sape tau esok apa yg bakal terjadi kat diri dia ? cet ! jangan mengarut lah , nobody knows , except Allah . faham tu adik2? aku pon tak tau ape yg bakal terjadi kat diri aku esok , ataupun 5 minit jap lagi . mudah2nya dilindung Allah.. aminn .
tapi sekarang dah masuk rabu . apa yg pasti da masuk hari ke 7 aku bergelar trainee . eii , tak sabarnye nak tunggu rabu 2 bulan setengah akan datang . hahaha...
tapi ape lak motif aku tunggu hari rabu ni ? hari jumaat kan ade . lagi best .
jawapan : entah, aku pon takde jawapan untuk soalan tu . hahaha .

sebabnya rabu kan hari wordless wednesday untuk semua blogger2 . kebanyakannya aku tengok semua buat WW tu.. makanya , aku buat entri pasal rabu ni, sebab aku tak nak berwordless ! aku nak cakap ! sebab aku geram dengan somebody . eh bukan , bersome2body gak lah .
tapi malangnya geram aku tu tak dapat nak diungkapkan sebagai gambaran . jadi terpaksalah aku berkata2 .
hehehe .

dan lebih malang lagi entri geram aku ni takde kaitan pun dengan kegeraman yg sedang aku lalui sekarang...
kah3... rasa kena tipu tak ? hehe jangan lah marah . nanti kita pergi makan aiskrim-bayarsendiri nak? sedap tau... keh3...

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...