nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, January 12, 2012

pekak ke aku ?

"fuza , cik zai tu sepupu kamu ke ?"

"hah ? entahlah, tak tau ."

kawan aku pulak, "la kak, cik zai yang kat depan tu la .. akk tu tanye, sepupu akk ke ? "

yg aku, "hah ? ohh...bukan, dia mak punya sepupu ."

akk tu, "ye la, mak sedara lah tu... "

dalam hati aku tertanya2 balik, 'mak sedara ke ? padahal anak die tu pangkat anak buah kat aku . jadi kitorang sepupu la . bukan mak sedara ..' (sambil terpinga-pinga)

adeh , termalu sendiri pulak .. hehehe ...
ahh , lantak lah ! bukan die nak buat investigation pun .. haha..
malu siot ! tak dengar !
sorry , aku belum tahap pekak lagi .. just tak dengar je ..sebab yg bertanya tu duduk jauh ...
dan aku pulak , kebetulan hari ni gatal2 pulak nak pakai menda alah ni ..

see ? ni semua menatang ni punya punca 'kepekakkan sementara' aku .... 
jd moral of the story is, jangan dengar lagu bila tengah bercakap dengan orang lain !
haha ...

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...