nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Sunday, October 30, 2011

AGAIN...??!



arghhh....cepatnya masa berlalu....! hari ni dah hari ahad dah...? A.H.A.D...?? maknanya..petang nanti dah kemas2 barang...balik asrama lah jawabnya....hurm...boring betol lah nak balik...kalau nak tambah cuti sendiri2 boleh tak..? hahaha...

korang nak tau aku punye perangai buruk dalam seminggu...?
hari yg paling ditunggu2, JUMAAT - sebab x sabar nak balik rumah
hari yg paling malas, AHAD - sebab x suka nak jejak asrama
hari yg paling bosan, ISNIN - sebab kena masuk kelas (warm up la kiranya)

p/s : hari pun ade mood jugak ek..? korang hadoo...?? cer citer..cer citer...=)

3 orang yang cute mendoakan fuza:

nanakimie said...

tag utk kamo:)

http://nanakimie.blogspot.com/2011/10/33-soklan-cepumas-kena-jawab.html

Si BuDaK KaChAk said...

balik asrama??

blaja dekat mane??

asrama jauh ke dr umahnye??

neway tahniah ek org nogori...sbb mng bola mlm tadi...hehe

EMOdisaster said...

aah...balik hostel..bosan...ermm..blaja dekat ikbn..rembau je..dekat je..sejam sampai...yep..thanks..n9 power kan..?yg botak tu ex sy...ahahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...