nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Monday, October 31, 2011

praktikal | hatiku mula runsing...

hurmm...baru je dapat panggilan dari pihak manufacturing...permohonan aku untuk praktikal nanti terpaksa ditolak...sebab tak de kaitan dengan diorang punye manufacturing...aku ni..bahagian senibina..development...ye, memang aku dah agak dari awal...mesti ade yg tak kena punya...

sekarang ni..kat mana lagi tempat yg aku nak apply ni..seluruh seremban dah carik...yg ada pun kat damansara..tapi jauh...tempat tinggal pun diorang tak sediakan...sekarang ni tengah runsing sangat2 macam mana nak cari tempat tinggal..transport sekali...adehh...aku da semakin rasa betapa seksa dan payahnya graduan2 nak carik kerja..dah tu melibatkan tempat tinggal..hurmm...

so, macam mana lagi nak buat ni...ya Allah, bantulah hambaMu ini...lancarkan lah pencarian tempat praktikal ku ni...aminn...

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...