nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Monday, October 24, 2011

akan aku lupakan..berjayakah aku..?

Pfftt...!! saat-saat yang teramat sukar...kenapa lah tiba2 teringat tarikh tu..? untuk kesekian kalinya...aku berjaya lupakan tarikh tu secara dengan tidak sengajanya...bagus kan..? dua hari lepas je kot...hari ni baru teringat...ermm...sekurang-kurangnya lupa lah jugak..kiranya aku berjaya lah kali ni kan..? aku da tak nak la ingat tarikh-tarikh bodoh macam tu...menyakitkan jiwa aku gak...aku benci..!

Aku harap sangat2 lepas-lepas ni..bulan2 yang akan datang aku lupa terus dari ingatan aku ni...bahagia rasanya...whuuu....^_^ 
So, kena yakin pada diri lah lepas ni...u know urself...if u think u can do it..u can do it..!! 


0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...