nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Friday, October 14, 2011

Zone Eden : Tahukah Anda..?#2

"DRIVING - AKIBAT HILANG FOKUS DAN TERBURU2"

Assalamualaikum...=)

selamat malam bloggers...korang belum tidur lagi ke..?
kalau belum tidur jom luangkan sikit masa lawat entri aku ni..
disamping tu bantu sye naikkan trafik ke.hahaha...gila tamak..!
gurau je kot...maaf ye..

x nak lah bebel banyak2 lagi..layan je video ni...
amik iktibar sekali tau...sebab aku pun salah sorang pemandu kat atas jalanraya..=)


video


ngeri sangat kan..? aku pun tutup2 mata tengok...
sebab tak sanggup tengok orang yang tak bersalah jadi mangsa kemalangan...
akibat kecuaian dari diri kita sendiri...
so...drive safely...ingatlah org yang tersayang...
(ade la tu...mak ayah dgn family je kat rumah tu tgh tunggu...)
"mencegah lebih baik dari merawat"
ok ciao...

2 orang yang cute mendoakan fuza:

Miss Nadya said...

yes..drive safety..:)

new entry :: Blog Pilihan Hari Ini ツ

EMOdisaster said...

thanks follow sy...sy slalu gak bw blog awk..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...