nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, October 13, 2011

Zone Eden : Tahukah Anda..?#1

"MOUNTAIN DEW PUN BOLEH JADI LAMPU ERK..?"

Assalamualaikum...=)

wah3x....macam hape je tajuk...siap ade zon2 pulak...
ingat ni zon utara selatan semua bagai ke..? hehehe...
sebenarnya saja je nak buat macam ni..sekurang2nya ada jugak kelainan dalam entri aku ni...
kalau tak tu cerita macam entah-hapa-hapa-je...kan3x...? 
okey straight to da point...

ni air botol yg agak best penah aku minum...
"mountain dew"
(selama ni tau minum je..rupa2nya ada fungsi..)

sumber pakcik google..=)


nak tau apa yang terjadi dengan mountain dew ni..?
jom tengok video nie..

video

****
da tengok kan..? sangat2 amazing...
ape lagi...jom kita cuba buat macam tu pulak...
agak2 menjadi tak...? hmmm.... 
okay tu je....see ya...!

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...