nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Wednesday, November 2, 2011

2355 - GOODBYE

hambek kaw...untuk beberapa jam yg terdekat ni je dah berape kali post..berape kali masuk blog...hehehe...ye lah...bakal rindu lah ni...sebabnya...kejap lagi je pun..lagi berape minit je nak pukul 12 ni...dapat berblog..dengan berFB...lepas tu....
*tuuuuuuuuuutttttttttttttttttt.........................................*

line broadband kene potong kot..sebab 2 bulan tertunggak...haha...main gile betul sesuka hati tak nak bayar..marah encik celcom nanti....hehe..bia lah..korang ado..??
tapi walau macam mane pun..."hush..hushh..." (cepat2 menaip dah ni)
kite tengok je la lepas jam 0000 nanti macam mana..terpotong ke tak...hehe...
ok...nak publish da ni..
*POMM...!*

2 orang yang cute mendoakan fuza:

cik yAnie said...

kecik2 pandai berhutang yew...

EMOdisaster said...

hahaha...nak buat macam mane..kecik2 x pandai pegang duit..gune je pandai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...