nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Tuesday, November 29, 2011

Sarapan Pagi Gua...memang kenyang..!

Orang lain makan sedap2 time sarapan pagi... Nasi goreng, mi goreng, nasi lemak, teh tarik...macam2 jenis makanan sumbat dalam perut.... tapi lain pulak aku... pagi2 tak boleh terima sebarang makanan..kalau tak, meragam lah encik perut ni.... tapi disebabkan tak nak kosongkan perut ni... maka dengan ini aku bersarapan dengan mende alah ni jek....

ihsan encik google

tapi bukan tiap2 hari aku makan benda alah ni...kadang2 je..itupun kalau ade stok...kalau takde...takde lah...
sedap ape sarapan aku ni.... tak menambahkan taik gigi..tapi menyegarkan bau nafas lagi adelah.. hohoho....
korang dah try...??

p/s : gula2 HACKS ni ade satu kegunaan "jahat"... korang tau...? nak tau meh sini aku kasi tau... tapi bile korang tanye la... tak tanye tak kasi tau de...hahaha...


0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...