nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Monday, November 14, 2011

yg ke-100 jugak akhirnya....

hoho...xde idea nak buat entri...
memandangkan ni post yg ke 100...
aku cuma nak jerit kuat2 je kat dalam ni...
"akhirnya cecah jugak entri aku yg ke100.....!!!!!"
(x yah jerit sgt la..bkn follower yg ke100 pun...)

hehehe...ape2 pun aku berpuas hati...diam tak diam..dalam berhempas pulas nak berblogging..sampai jugak bilangan entri yg ade 3 angka..kih3..walaupun orang lain dah beratus2..beribu2..tapi aku tetap nak menonjolkan kepoyo-an aku yg tak seberapa nih...hahaha... (korang boleh muntah hijau sekarang..)

p/s : aku ade..korang hadoo..??

2 orang yang cute mendoakan fuza:

Ida Ismail said...

aku nye dh smpai ke belum tah 100.. huhuhu

EMOdisaster said...

jap3 aku g cek...hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...