nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Monday, November 21, 2011

kenapa perlu angka 2..?

Assalamualaikum...=)

dah masuk 21 november...tak lama lagi bulan disember...i'm counting the days...tak sabar2nya nak habis belajar... :)
oke sekarang kita masuk bab nombor pulak eak....
sejak dua menjak ni...aku terperasan sesuatu...angka 2...D.U.A = 2
kenapa harus 2...? salah satunya nombor 2 ni ialah angka kegemaran aku...sebabnya aku lahir sendiri pada tarikh 2 haribulan ogos....

tapi yang menjadikan aku tak suka pada nombor 2 ni..sebab mengingatkan aku pada banyak peristiwa yg pahit...aku mula kapel dgn si dia pada tarikh 22..putus pun tarikh 20...dia bertunang dengan orang baru pada tarikh 2.... dan aku tengok gambar terbaru dia dgn org tersayang dia pada 20 hb 11 2011...! kenapa perlu ada dua...? nak kata petanda...aku tak percaya sangat benda2 karut remeh temeh ni...tapi dah itu kehendak dan suratan Ilahi..nak buat macam mana...aku terima dengan redha...
apa yg aku harapkan..semoga apa jua yg terjadi lepas ni..dapat aku lalui dengan tabah...insyaAllah...

notapakaki : penat bermain dgn angka waktu sekolah dulu.. :)

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...