nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, June 16, 2011

assalamualaikum...=)

rintihan seorang insan -
dan mutiara jernih pun berguguran kembali.....
hangat membasahi pipi...
mengapa diri ni diperlakukan sebegini...
sampai bila harus aku paksa diri ni utk teguh berdiri....
menunggu bagaikan separuh mati...
sedangkan semua ni bagaikan tiada erti lagi...

tidak..aku x boleh berputus asa...
aku harus bangkit semula..
aku harus memenangi hatinya semula...
kerana aku yakin kami tetap akan bersama...
semula...
semula...

ya Tuhan...Kau berikanlah hambaMu ini kekuatan...
agar aku bisa mendapat ketenangan...
tanpa rasa gundah dan terbeban...
Kau tabahkanlah hati ini ya Tuhan..
Kau hilangkanlah kekosongan dihati ini...
Kau hilangkanlah segalanya yg membelenggu hati dan perasaan ini...
hilangkanlah.........


0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...