nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, June 16, 2011

internet berhantu...??

assalamualaikum...=)

"hurmm...rase2 aku baru post td..tapi kat post tu tulis tuesday 14 june 2011..
padahal arini da masuk 16 jun dah...ape ke bengongnye nie..?"

*****

see..?? memang dah sah jam internet ni gile...kan3...??
aku ingat tenet ni kena santau ke ape ke...berubah2 plak...
takut aku...da la tgh malam ni..
hahaha...
last2 aku g check kat control panel..kat date n time..
aku godek2 lah...tah ape2..ubahnye tak..
agak2 da puas hati tu...aku OK kan je la...
tu yg membuatkan aku terpaksa post lg skali ni...
nak testing date n time punye pasal...
hahahaha....

jom kite tengok berhasil ke x...
lets check it out....!!

erkk..kalau x berhasil macam mane...
means..aku failed pasal sistem...hehe...
ciao..!

1 orang yang cute mendoakan fuza:

EMOdisaster said...

HAMPEH.... x menjadi jugak.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...