nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, June 30, 2011

maafkan aku..SAHABAT..!!

ya Allah...apa yg aku dah buat ni..??!
i need an aspirin...!!
adakah aku yg bersalah....??
aku berani bersumpah atas namaMu ya Allah...aku x tau semua ni akan terjadi...
kalau aku tau semua ni nak jadi..aku x buat ya Allah...
kenapa Kau uji hambaMu ini sedemikian rupa....
ya, memang aku rasa bersalah kat kawan sendiri...
bukan niat aku...untuk menjaga tepi kain diorang...
jauh lagi berperasaan hasad dengki nak meruntuhkan hubungan orang..
lebih2 lagi kawan sendiri...
aku tersepit....aku x ada pilihan...!!
aku kah mangsa keadaan..??
atau aku kah pemangsa keadaan...??
apa yg harus aku lakukan ya Allah...
sesungguhnya hanya Engkau saja yg tahu segala2nya...
Kau beri aku ujian...
dan kepada Engkau jua lah aku memohon pertolongan...
aku mohon Kau tunjukkan lah jalan keluar dr masalah ni ya Allah...

KAWAN..aku x tau benda ni nak jadi...
aku x berniat nak buat korang macam ni...
aku ni mcm dipaksa...
aku pun x tau kenapa laju je aku cakap mcm2 pd malam tu...
memang patut pun hati aku rasa berat semacam je...
but i'm still cautios about that...
with what i say...
yang penting nanti aku akan terangkan segalanya kat kau, KAWAN..
tolonglah...ade x sesiapa yg boleh faham keadaan aku...
jangan terus menuduh...please...
apa yg mampu aku katakan...
MAAFKAN AKU.....

aku da x terkata....~

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...