nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Wednesday, June 15, 2011

ouchh.....!!! arghh...!! SAKIT SANGAT tau tak..??

assalamualaikum...

semalam (14/6)...around 3pm..adalah -->>
hari yg teramat menyedihkan...!
hari yg teramat mengecewakan...!
hari yg teramat menyakitkan...!
hari yg penuh dengan kesakitan...!!
sakit hati...sakit mata....sakit tangan...!!
semuanya sakit....!

1. sedih sbb : aku kena tipu...! pastu xde sape2 yg ade kat sisi aku yg boleh aku tumpang bahu...
hehehehe...mengade..!
2. kecewa sbb : sebabkan kawan sendiri..sebilik..khianat aku..
sampai mcm ni skali die buat aku kan...??
3. menyakitkan sbb : semua yg berlaku ni depan mata aku sendiri..
aku tgk dengan mata 4 aku ni..(ade gune jugak bermate 4..huhu..)
4. sakit hati sbb : usaha aku dengan titik peluh aku..sampai berair2 mate...
da jadi mcm hak pengguna awam...senang2 org amik..
lepas tu x bagitau...n then buat mcm xde pape..!
buat muka x bersalah...!
5. yang paling sakit..SAKIT TANGAN sbb:
x pasal2 kesucian tangan aku ni da tercemar,
sebab tumbuk cermin kelas yg x bersalah tu....
sampai bersepai cermin setebal 12 mm tu aku buat..
(syaiton ape yg da merasuk time tu pun aku xtau..)

ape korang igt x sakit ke..??
mule2 memang xde pape..boleh la berlagak...
darah tu keluar pun xde pape je kan..
tapi effect die lepas setengah jam tu jgn ckp ar...
bengkak naik cepat gile..plus terseliuh...
sakit woo..nak2 lg kene air..
mmg thumbs UP...!

semua ni terjadi sbb orang yg aku gelak2 ketawa...yg x penah gaduh2..
siap sebilik lagi tu...boleh khianat aku..
nak tau nape..die amik drawing aku senyap2..
copy n paste kat drawing die...
nampak sangat kan utk kepentingan diri sendiri...?
sebab ape?ape motif die..?sbb drawing sendiri x siap last2 minit..??

aku terkedu...aku terkenangkan mcm mane susah payah nye aku buat tu..
stand alone..last2 org leh amik suke2...
adil ke?mulia ke klu buat mcm tu...
aku x marah klu die mintak pun...
aku bagi...tp perlu ke dengan cara mcm tu..
ahh...stop it..! aku da x leh nak berpikir..
macam fresh lg benda tu t'jadi..tau x..?
nasib lah cermin yg jadi mangsa...dr aku pecahkan muka anak org..
last2 aku tido dlm jail plak...x pasal2...
kes cermin pecah da report kat pengajar...
yg x leh blah..die sendiri t'kejut aku yg pompuan ni yg pecahkan cermin tu..
hahaha...ade stail kan..?
abis la aku..xde laki nak dah...hehe

da lah...membebel panjang x guna..benda da lepas..
tp aku akan ingat sampai bila2...
muhasabah diri..
nite2..ciao..!

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...