nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Monday, June 6, 2011

fobia....???!! WTH....!!

assalamualaikum...=)

hai stalkerz...!
ermm...first of all..let me scream.."aku fobia laaa...!!!!"

"FOBIA"


yeaaa....fobia...a.k.a takut dengan kejadian masa lampau....~~
pernah tak korang rasa apa yg aku rasa...?
of course lah kan..setiap orang mesti ada rasa fobia dalam diri..kalau x besar pun benda tu..
kecik pun jadi lah..
tak kisah lah ape2 kejadian pun yg buatkan korang rasa fobia..
tapi bile da lame2 korang mesti teringat balik incident tersebut..
betul tak? ye betul....
kadang2 dengan fobia boleh buat kita tertawa...huhuhuhu....

tau tak aku fobia dengan apa...?
SELEKOH - kat jalan raya lah tuu...=)

hehehe...nampak macam benda kecik je kan..??
dan mesti korang tak sangka..dalam hati pun cakap...(laa...dengan selekoh pon nak fobia ke?apelahhh....)
yea...dengan selekoh jalan lah aku fobia...sebab apa..sebab aku eksiden dekat selekoh..
heheyy....ni semua abang aku la...bawak kereta sambil main hp...
x sempat nak brek..hmm.....ngap divider la...makan jalan sebelah..sampai tumbang signboard anak panah tu..haha...

tapi tolong lah..jangan gelak...serius aku takut...
sampai aku menangis tau x...hati kental aku ni pun...nangis...
nasib baik masa kejadian xde kereta kat belah depan...
malam pulak tu..! jalan sunyi lagi tu...!
berdua dengan abang lagi tuu..!

aku x dapat nak bayangkan kalau ape2 terjadi kat kitorang masa tu...
syukur alhamdulillah kami berdua xde luka ape2...just kereta je remuk sikit..
and side mirror patah...

walaupun incident ni da berlaku beberape tahun lepas...
tp time aku drive sendiri or naik dgn org..(nak2 lagi yg bawak laju)..
mesti aku rase fobia sikit kalau lalu kat selekoh..
kadang2 sampai tutup mate sebab x nak tengok...

kalau drive pulak...sampai je kat selekoh..tangan pegang stereng mesti keras..
(tapi cover jek..hahaha..)
huuuu....serius fobia...bila nak hilang pun x tau lah...macam2...=)

oke lah..that's all for this entry...
nite2 yoo....

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...