nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Friday, June 10, 2011

belajar buat doodle..?




assalamualaikum... =)

malam td tido lewat lagi...
sebabnye aku 'melawat' entry2 bl
ogger2 yg aku x kenal...
agak2 best jek blog diorang tu..aku follow jek ar...dapat banyak kenalan..
and dapat banya
k cerita...
(tah diorang tau ke x aku follow..dah tu bukannye nak follow aku balik..)
heheheheeee...=))

korang nampak tak katun yg paling c
omel n vogie de bas ni..??


haaaa....ni aku lukis sendiri...haha...terer x..?
lame woo nak lukis menda ni..
nak tau dari mane aku dapat..?
sebabnye aku jejak dr satu page ke page blogger2 la...
aku tengok diorang buat benda2 ni n jadikan doodle ni sbgai profile pic..n etc..

nampak macam menarik je...aku ingatkan nak buat benda ni kena guna link itu ke link ini ke...
rupenye buat kat software paint jek...(laaaa......)
tp nampak macam di komputerkan,kan??
(memang la..da name pun buat kat komputer...)

lepas dr satu pencarian ke satu pencarian...akhirnya jumpa blogger ini punya blog..
thanks to aesya zealous sbb terjumpe blog awak..yg ade video tutorial tu..
hehehe...
jadi saye da tau nak buat doodle mcm mane..huhu..=)
and credit jugak kat nebengz sbb saye baru tau doodle moodle nie..hahaha...

kadang2 syok jugak terjah blogger2 yg kite x kenal ni...
sbb kite leh share ape2 yg kite x tau..

so kawan2...pasni aku pon mule la hobi baru...
buat doodle...! =)
maybe dalam post akan dtg ade jugak terselit nye doodle2 buatan sendiri...
hihihi...
itupun kalau aku rajin nak update blog aku..
(tapi tah ade orang bace tah tidak..)
meh la follow....oke?
hahaha...
::..peace..::

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...