nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Monday, June 13, 2011

ESOK HARINYA..! sempat atau......


assalamualaikum...=)

tik..tok... tik...tok....
jam da menginjak ke pukul 12.40 pagi...
kepala ni pulak makin
pening...
adrenalin dalam badan semakin rancak berlari...
perasaan berdebar2 makin terasa....
muka dia yg selama ini aku tunggu tgh bermain2 di mata..
jantung ni kalau nak berdegup..mmg x kesian kat tuan dia...
dup dap...dup dap
.....
macam nak melompat2 keluar dr badan...
adehh....macam mane ni..



sebenarnye aku tgh risau n berdebar2 ni bukan sebab esok aku nak jumpe sape2 yg penting dlm hati ke...atau jauh sekali nak jumpe dengan bakal mak mentua...
atau nak lebih jauh lagi nak melansungkan pertunangan or p'nikahan...
takkk...jauh lagi utk tu...
hehehehehe.....

sebonar eh...
esok nak kena submit drawing...kat cik la...
pukul 9 pagi lak tu...adehh...
"cik, tak boleh ke lewat sikit..?"
yg aku risaukan sangat ni sebab drawing tu x berapa nak done lagi...
ade part yg cicir2 sikit2...
sempat ke tak aku nak siapkan sepenuhnya ni...?
berbekal kan jam yg tinggal lg 9 jam lagi ni....??

persoalan sudah di tanya...
jawapan dia :
"drawing tu akan siap kalau ko tak ngadap internet 24jam....
so ape lagi...sudah2 la post blog tu...berFB ape bagai...
pegi siapkan cepat....!"

haa kau...suara2 hati dah berbunyik....
hahahaha...
ok gua ciao dulu...
selamat malam utk semua.....
selamat bersengkang mata utk gua...
adios..!

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...