nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Friday, July 1, 2011

satu anak tangga lagi....huhu..

assalamualaikum...=)

pejam celik..tido bangun...sedar tak sedar da masuk jumaat...
cepatnye masa berlalu....2 hari lagi da nak balik hostel..
arghh...kenapa sekejap sangat cuti ni...??
x puas sangat rasanya....seminggu je?hurrmmm...
nak tak nak..hari isnin ni da naik balik dari cuti..
bermakna...semester baru bakal tiba...
bermakna jugak......
semester baru..??means...last sem..??
hahaha...that's the truth...
tak sangkanya aku da nak masuk ke sem akhir...
(sijil je kot...baru 2 tahun...ngeee...)

ahh...ape2 je la..yang penting aku bakal menamatkan pengajian kat IKBN yg "terchenta" ni...
hahaha...lepas dugaan di"kurung"...kih3...
naik sem ni jugak...aku da kena jadi fasi utk student baru..
wahh..konon2 da jadi super senior la ni...
tapi ape la yg nak dibanggakan sangat...
welcome to the "institut kurungan budak nakal" super junior..!!
ko rasekan pulak azab bermastautin kat sini...hahaha...

sem akhir...
bermakna...makin sibuk lah aku...banyak duty nak kena siapkan...
exam besar...tanggungjawab besar...
preparation nak masuk alam praktikal...
nak carik tempat praktikal lagi...urus itu..urus ini...
hwarghhh..nampak mcm relax je duk blajar kat IKBN ni...
hakikatnya.....
dah la satu hal dengan mengadap muka2 baru...
eh ini ok lagi...tapi yg muka2 lama ni..??macam mana..?
da naik loya tekak...asyik2 24 jam tgk muka yg same je...
hahaha...naik tegak bulu tengkuk aku....
agak2nye sem depan ni mcm mana lah perangai masing2.....
aku harap baik2 aje lah...

ape2 pun...yg penting...usaha aku untuk menghabiskan masa study kat sini...
tinggal lagi beberapa anak tangga je nak ke kemuncak..
aku hampir2 berjaya...alhamdulillah...
semoga segala urusan akan berjalan dengan lancar...

haa...nak tau pulak ape azam baru aku naik sem baru nanti..?
(ehem2...sem last ye...)
hahaha...ok3..sem last la sangattt......
kalau nak tau...tungguuuuuuu...
mate gua da macam ade UFO terhempas da nie..
k ciao..


0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...