nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Monday, July 4, 2011

bila mimpi jadi realiti!

assalamualaikum...=)

akhirnya selamat sudah sampai ke IKBN terchenta ni...
malas nye rase......nak balik...x puas cuti lagi la tuu...
kes jenayah betul...
lepas kemas2 barang...kemas2 bilik...duduk relax mengadap laptop..
tu aje la keje aku..kih3...
online je facebook tadi...membuatkan hati aku merintih pedih tiba2...
aku x dapat nak berfikir..speechless..heartless...

camni kisahnye...
semalam aku mimpi kan..??
memang mimpi tu jadi kenyataan beb...!!
tapi kenyataan tu benda yg aku x dapat terima...
ape yg aku harapkan berkesudahan dengan baik...
rupa2nya...lain jadinya..
betul lah kata orang....kalau kita mimpi sesuatu yg baik..
yg terjadi pulak sebaliknya...
mungkin Allah nak bagi aku petunjuk...
mungkin Dia nak aku berusaha lagi kearah yg lebih baik..lebih sempurna...
tapi kenapa mesti jadi macam ni...??
what i've done...???!!

****SPEECHLESS****
 ****RELEASE TENSION****
 k ciao.

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...