nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, July 14, 2011

--M.A.L.A.S--

assalamualaikum...=)

post kali ni x nak tulis banyak..
sebab malas...yea..MALAS...
macam budak ni..ha aku le budak tu..haha...perasan











satu lagi..nak nangis jek pun...
sebab td terantuk...sakit sangat2.....da la tulang lembut..
patah kot..sampai sekarang terasa sengal2 ubi...adehhh..
hahaha..ape die tu...
RAHSIA....
hah korang jgn pikir yg bukan2 pulak...nak kena tendang..??
huhuhu...
satu lagi rasa malas la nak singgah entri kwn2 blogger...
sebab rasanya mcm nak tido cepat je arini..
maaf ye kawan2....
tiap2 ari jadi kelawar dah...kelawar x cukup zat..hihihi...
dah3...td cakap malas nak tulis banyak2...
ni lepas la 10 baris jugak....tah ape2 laaa....

k, ciao la cenggitu...!

2 orang yang cute mendoakan fuza:

Nurasyiqin said...

hhaha..bila virus malas da dtg, apa pun tak jadi..hak3..=p

EMOdisaster said...

tu la pasal...satu lagi..bila tengok banyak sangat entri blogpost..semangat lain macam..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...