nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Tuesday, July 12, 2011

aku kemaruk dekat engkau lah..!!

assalamualaikum....=)

orang dulu2 pernah kata :
kalau dah makan x kenyang,
mandi tak basah...tidur x lena...dan sama dengannya lah..
kita ni dah terkena sejenis penyakit yg agak pelik...ye ke..??
maknanya aku sekarang ni..??
tulun..tulun...!! ohh tidak..!! penyakit ape pulak yg datang ni...
aku ni da kena penyakit angau ke...meroyan ke..??ish..mintak simpang...

hehe...xde lah...sebenarnya aku ni da semakin kemaruk pulak dengan blog...
selalunya facebook jadi laman utama bila broadband diconnectkan...
sekarang ni..dashboard menjadi tatapan mata yg rabon ni..hahaha...
tapi aku baru je kot nak berjinak2 dengan blog ni, dan banyak lagi yg perlu diperbaiki..
so, x yah nak kemaruk sgt lah..! ahaks..!
dulu asyik tertanya2 blog ni macam mana...org guna pakai untuk apa..
haa..sekarang dah ade blog sendiri...
lu pikir la sendiri...!
(jangan lepas ni semua kerja x menjadi sebab leka mengadap blog je sudah...)

k ciao...!

4 orang yang cute mendoakan fuza:

Nurasyiqin said...

hahah..selamat dtg ke dunia blogging...terjah dari segmen kb..den dr kmpln 3..folo u skali ah..hik3

EMOdisaster said...

mekaceh...ok sat g org dtg terjah sana pulak..=)

Shuk_ArChie said...

hahaha... Happy blogging! banyak2 buat cerita ye? boleh baca... huhu (^_^)

EMOdisaster said...

@shuk_archie : insyaAllah...tp ceritanya x lah sehebat bloggers mantap yg lain tu...sume ni ape yg terasa nak mengalir je kat otak..xde bahan yg power pun...ermmm...nti kite same2 bace lah ye crite masing2...? hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...