nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Friday, July 8, 2011

eh..nape macam lembab ko ni...??

assalamualaikum...=)

haa..ni meh aku nak jadi doktor jap...doc bukan sebarang doc tau...
tapi doktor pakar menyekodeng...hehehehh...!
aku tengok sejak sehari semalam mcm da x betul je perangai ko ni...
bukan main lame lagi aku nak suruh ko betul2 cepat tangkap ape aku da buat..
adakah ni masalah connection internet yg buatkan ko lembab semacam..??
rase2 aku xde...ok je laju je x de hal..aku rase ko ni...
(aku nak pikir jap..sbb ape yg buatkan ko ni lambat..)
~pling..! aku rase aku da dpt jawapannye...

*****
baru aku ingat..semalam mase tengah setting2 design blog aku ni...
aku ade masukkan gadjet lagu...
tapi sebelum ni masukkan lagu ok je.. laju je tahap keloadingan blog aku ni...
perah otak punye perah...baru la tau..
yg gadjet terbaru aku masukkan tu sebenarnye ade video nye skali..
(aku rase tu lah jd punca nye kot..)
aku pun test remove gadjet tu...dan test balik tahap keloadingan blog aku..
yes...! ternyata da kembali normal...
ngeee..hebat x..?
adoii...macam ni punye masalah pun ade ke..?semak..semak...semak...

k ciao..! =)

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...