nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Sunday, July 3, 2011

alangkah indahnya....

assalamualaikum...=)

kali ni nak cerita pasal mimpi pulak lah..
alkisah...
malam semalam..aku mimpi pasal dia lagi...
kali ni...mimpi tu macam nak bagi maksud..
tapi aku x pasti maksud mimpi tu memberi satu petunjuk yg baik atau buruk..
kate orang...mimpi tu mainan syaitan..
ade jugak yg ckp..kalau kita sampai t'mimpi khususnya somebody tu..
kita terlampau rindu kat dia..
erkk...leh masuk akal ke...??
tapi time aku rindu kat mak ayah..xde sampai mimpi pon..
hahaha...

tapi betul lah..aku agak 'rindu' dengan dia...
sape orangnya x perlu la di introducekan...
aku rindu sebab...sebelum ni kitorang pernah jd kawan..
tapi disebabkan misunderstanding yg berlaku..
dia tiba2 senyap...mungkin marah yg teramat kat aku..
sampai ke hari ni aku masih x dapat apa jawapan kpd soalan yg selalu playing hide n seek kat kepale otak aku yg tengah serabut ni...
salah ke aku dekat dia....

tapi dalam mimpi malam lepas....
dia dtg rumah aku...berborak..gelak tawa mcm biasa..
dan dia boleh terima aku balik sbgai kawan dia..
memang la aku bersyukur sangat2...
lepas je aku tersedar..buatkan aku tertanye2...
apa kesudahan antara kami.??
adakah sama macam dalam mimpi aku tu..??
atau mimpi tu sekadar nak menyedarkan aku yang kami x kan boleh berbaik semula..??
kalau lah aku diberi hints...
syukur ku x terkata...

alangkah indahnya...
kalau mimpi tu boleh jadi kenyataan kan..?
sebab senang nak tido lame2...pastu mimpi yg kita nak kan...
sedar2 je da ; "pling..!" depan mata..
hahahaha...nonsense..!

apa2 pun aku x nak berharap sangat pada sesuatu yg belum pasti..
aku akan terus berdoa dan b'doa...
moga mimpi tu bukan setakat jadi kenyataan..
tapi akan menjadi perkara yg paling indah dalam hidup..

ape la aku merepek pagi2 buta ni...
nak tido da...nak mimpi lagi...
k ciao..
zzzZZZzzz....




0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...