nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Tuesday, July 5, 2011

i'm not the perfect one..i'm sorry....!!!

assalamualaikum...=)

blogpost..da menjangkau 20++..tapi macam xde org singgah pun...isk3..sedih...
arhh...it doesn't matter...org x bace post aku pun..x pe..bukan nye best sgt pun..
sekadar nak bercerita...merepek2 yg bukan2...hei..bole buat org bosan tau..
cube la tulis yg sedap2 sikit...yg boleh menarik perhatian org nak membaca..
bile da sedap blog tu..rajin2 la ajak blogger2 lain follow blog kau...
ni tak..senyap aje..yg mem"follow" nye ade la seciput..
ek' enaaa....apekebendanye tuu..??
hurmm...
kenapa sy berblogging..??
jawapannya:
 saje2...suka2...sekadar nak release tension..lepaskan ape yg terbuku kat hati ni..
ape yg terlintas kat minda ni...
aku ni bukan lah jenis yg genius ; boleh mencurahkan segala idea,
 dan lantas di adaptasikan dalam bentuk blog..
aku jugak memang x reti nak berblogging...attract bloggers lain utk singgah blog aku..
sebab bagi aku cukuplah dengan aku menulis..
maka segala yg tersekat di talian otak ni akan jadi lega...
hehehehe...
aku juga memang x pandai menuturkan kata2 dan di transferkan kedalam bentuk penulisan..
aku hanya menulis apa yg terlintas di minda..dengan menggunakan pemahaman bahasa malaysia sekolah menengah mungkin...??
jadi sesiapa yg tersinggah di blog aku...
maafkan aku seandainya kalian tidak memahami penulisan tahap rendah aku...
aku juga berharap dengan berblogging..
aku tidak akan menghamburkan segala kemarahan aku..
untuk apa memaki hamun dalam bentuk karangan..?
mungkin akan menyemakkan otak saja??

untuk kalian yang ade hati nak singgah di blog sy ni...
ribuan terima kasih..kerana sudi membuang masa utk membaca ruangan merepek sy ni..
maafkan aku andainya ada mana2 ayat yg mungkin membuatkan seseorang terasa...
aku hanyalah insan biasa..yg tak lari dari membuat kesilapan..
cukup  setakat ini dahulu...

ahhh..ape aku meraban di pagi2 buta ni...??
mengantuk sudaa...
kahkahkah.....
k, ciao..!

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...