nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Friday, July 22, 2011

Google Map sekadar pembohong...??

Assalamualaikum...=)

pagi2 lagi hati sudah disapa kepanasan...perasaan amarahku meluap2...
kenapa perlu carik pasal dengan aku.??aku da cakap jangan kacau aku..tapi buat jugak..
nasib baik lah...nasib kanak2 terbabit amat baik hari ni...
syukur alhamdulillah aku masih ada DIA...aku mampu mengawal kemarahan aku..
beristighfar banyak2 mampu meredakan kemarahan..ye kan..??
astaghfirullah.................

tapi ni lagi satu yg membuatkan aku rase menyirap betul...
time duty da nak siap kenapa la buat perangai..
ni haa.....Google Map ni...
kenapa dia x nak appearkan tempat yg aku carik...??
if da jumpe pon x leh nak detail lagi ke...??
dah la tu nama tempat pun salah tulis.....buat rase nak tergelak je la...
hehehehehe.....
alahai...tolong lah....kenapa kau x ade time aku betul2 perlukan ko wahai map...?


persoalan kat sini...samada Google ni yg bersalah ke....
atau aku yg x reti nak gunakan...??
(sebab baru 1st time kot...hahahahaha...)
enibadi....pliz help me....huwaaa.......

p/s : jangan salahkan org lain..usaha dulu..baru berjaye...hehehehe....

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...