nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Friday, July 22, 2011

boleh translate tak ape maslahnya ni..??

Assalamualaikum...=)

dah berapa hari aku x online..tak update2...rase otak kosong jek..haha..
lagipun macam x ade ape yg nak dikongsikan...
.
.
.
aku sedih!
itu je yg dapat aku bagitau pasal diri ni...
sedih sebab masalah yg satu tu belum selesai lagi...
dan macam tak ade jalan penyelesaian...
itu satu!
yang terbaru pulak...baru tadi...aku da buat satu jenayah besar kot..
aku tak tau kenapa aku buat mcm tu...(mungkin sebab da lame aku pendam rasa sakit ni..)
mood utk jenayah yg berlaku tadi : aku xde perasaan...HEARTLESS..!
.
.
.
kenapa mesti masalah macam ni patut wujud dalam hidup aku...
aku tak kuat nak terima dugaan macam ni...
tapi aku percaya..Tuhan tak akan datangkan satu2 masalah/beban yg berat utk hambaNya kalau hamba itu tak leh nak bawak/pikul...
aku percaya..semua yg berlaku ni ada hikmah nya..cuma tak tau bila akan dpt tengok...
aku harap perkara ni akan selesai secepat mungkin...
permudahkan lah urusanku YA ALLAH...
.
.
.
nak menangis...rasa tak terkeluar lagi dah air mata ni...
nak terus usaha menyelesaikan masalah tu...rasa tak terdaya..aku penat.....
tapi hati ni meronta2 mintak penyelesaian yg baik..yg berkesudahan dengan lancar...
tapi bila masanya...?? tu je soalan aku kala ni..
hampir setiap hari aku usaha..tapi satu pun tak ada hasil...
macam sia-sia....
.
.
.
aku tak pandai nak menyusun ayat...
aku tak pandai nak meluahkan apa yg tersirat....
apa yg dah tertulis ni lah apa yg aku rasa tatkala ni...
sampaikan aku sendiri tak boleh nak detailkan lagi apa masalahnya...
aku kehilangan kata2...dah tak mampu nak berfikir...
apa yg aku tau.....mengingatinya setiap hari...setiap saat....
kejamkah aku..??
hinakah aku...??
.
.
.
aku merepek lagi pada pagi buta...
k ciao...

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...