nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, August 11, 2011

ahh...nikmatnyaa....leganya...

Assalamualaikum....=)

Oppss...anda semua jangan tertipu dengan tajuk entri diatas yea...
sebenarnya aku ni...dah berbelas2 kali dah menggeliat...
duduk lama sangat macam ni lah jadinya....
dah tu..tambah2 lagi duduk statik macam org kena ikat dengan rantai besi...
mana tak nya otot2 badan pon tegang macam getah sayur kena tarik...
bila dah menggeliat tu...mula lah..macam2 aksi dan gaya ade..
hahaha...(lagipon cover pulak dengan laptop..nak curik2 makan kalau time tak pose pon clear!)
hehehh..
nasib baik aku sorang je duduk depan dalam kelas ni...
budak2 semua tak berapa nak nampak sangat lah..hehehe...
(da macam pengajar tak bertauliah pulak...duduk tempat lecturer..hehe..)
abis tu...meja besar...lagi selesa ape...
selesa sebab bawah meja ni lah port aku selalu nak membuta...hahaha....
ni sekali kalau dah kantoi...memang tak lah...

ni pon da rasa macam nak menggeliat lagi jek...
jap3...
menggeliat + menguap...(da mcm badak hyppo dah...) hahahaha...
tu la..aku da ckp...clean n clear..xde orang nampak...
bila dah menggeliat ni...terasa kan nikmatnye..
lega pon lega...mcm baru lepas keluar dr encik jam~~
erkkk...!! hehehehe...(ketawa sopan..)

oke lah...menggeliat..menggeliat jugak...
jangan sampai salah urat satgi..sudah lah...
nanti tido dalam kelas terus pulak sebab x leh jalan...hihihi...=)
ermmm....huarghh...syoknyeee.....!!

merepek lagi aku nie..
k, ciao...!


0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...