nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Tuesday, August 2, 2011

selamat hari lahir fuza...

Assalamualaikum...=)

Allah selamatkan saye..
Allah selamatkan saye...
Allah selamatkan mahfudzah...
Allah selamatkan saye...

HAPPY BIRTHDAY...!!!

isk3...xde sape nak nyanyi kan utk aku ke...huwaaa...sedihnye..
hehehe...
alhamdulillah...meningkat sudah setahun lagi umur aku...ke 21 tahun..
ape..?? 21 tahun..?? macam tak percaya...
Allah masih beri peluang untuk aku teruskan hidup..dan belajar erti kehidupan ni...
dan menjadi hambaNya yg taat akan perintahNya dan kedua ibu bapa aku...
ye..mak dan ayah...
terima kasih mak dan ayah kerana telah membesar dan menjaga anak mu ini...
menjaga anak yg sangat nakal ni..dengan tabah dan sabar...
memberi makan pakai yg secukupnya...
semoga di usia yg semakin menginjak dewasa ni aku akan lebih matang...
menjadi seorang anak yg solehah...
dapat membalas segala jasa kedua org tua aku..
dan berjaya di dunia dan akhirat...insyaAllah...
aminn ya Allah..perkenankan doa hamba...=))

k, ciao...!

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...