nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Tuesday, August 2, 2011

EDEN TERKONO BEB...!!

Assalamualaikum...=)

fuza nak ucapkan berbanyak terima kasih pada semua kawan2 yg ingat birthday fuza...
dan yang wish jugak...dan ade jugak kwn2 yg wish 'berisi'...
hahaha...ade yg call..ade yg wish kat fon...n paling majoriti of course lah kat FB...
sebab ade notification ye tak...? huhuhuhu...
dan yg paling bermakna mesti lah ucapan dr org tersayang...
my beloved mom and dad....=) sayang mak n ayah..!
tapi mana hadiah fuza...?? hehehehe....mengade2 nye...!

ade birthday..mestilah ade hadiah kan..?
hadiah yg aku dpt ni dr kawan2..."special" punye..
dan hadiah ni kot yg paling aku x kan dapat lupakan...
ingatkan tak kena..rupa2 dapat jugak..adeh...
bermula dr kerja2 mengecat lantai dengan izzairi dengan mirzan...pastu pegi pulak pd gurau2...
si mirzan dah mula calit cat tu kat tangan aku...
aku pon berlawan2 dengan dia...masuk pulak si lokman...
habis dua2 belah tangan aku penuh dengan cat minyak tu...diorang yg buat...!
cat minyak tu paham2 laa...kalau da kena susah nak hilang...
kalau nak hilangkan kena pulak guna thinner...panas wooo....

alang2 tangan da kotor...aku pun da geram...hehehh...datang idea jenayah aku ni...
dendam mesti dibalas...aku pon...dengan muka x bersalah calitkan cat kat muka lokman..
sekali terkena pulak kat sipi2 mata dia...dengan spec dia sekali..
hah..puas...! hehehh...
dalam puas2 aku tu...heh..aku pulak yg terkena balik...!!
punya la senyap2 si lokman berdiri belakang aku...
aku toleh je............ha kau...jari dia dah standby kat sebelah pipi...
tapi bukan kena kat pipi...tapi kena kat sini...
tengok gambar ni...ni la hasil jenayah dia...



















korang tengok ape yg die da buat..?? dah macam gothic murtad dah muka aku..!
kena pulak kat gigi...biru...!!rasa macam nak nangis...huwaaa....!!
tapi diorang jahat...diorang gelakkan aku...gelak kuat2...kurang asam punye junior...! hehe..
boleh pulak diorang gelar aku "nenek tua xde gigi"...perghh...
da la banyak pulak cat tu...sian aku tau...
si mirzan nak pujuk...die cakap bersihkan dengan thinner...
aku dah cuak...panas..bahaya tu...last2 dia tlg lapkan...
pedihnya...masyaAllah...Tuhan je yg tau...
aku da rasa macam thinner tu masuk sampai rongga tekak aku...
dah la puasa...tak nak batal macam tu je...
tahan...tahan...ludah2 je air liur..x nak tertelan punya pasal...

aku rasa macam dah terbakar je bibir aku...rasa tebal macam angelina jolie...
aku dah cuak je...hmm...sian kat aku...function x senonoh betul budak2 nie...
aku x boleh nak marah..kalau tak...x sporting la kan..?hehehe...
last2 aku basuh jugak tangan dengan thinner tu...
effect die..kulit aku kering...pijar..balik bilik basuh dengan sabun basuh baju...hurmm...
ape pon..mirzan bagi lukisan ni kat aku...nak pujuk punya pasal..


ops...gambar ni xde bagi makna ape2 ye...hehe..(tukang lukis-mizan..tukang kaler-yan)














aduhai...macam2 lah kerenah adik2 junior aku nie...
aku seronok dengan diorang..memandangkan aku pun dah last sem...
ni lah hadiah dan kenangan yg paling bermakna yg aku pernah dapat...
terima kasih semua....kawan2...
semoga kita berjaya sama2 bila dah keluar nanti yea...
tu ajee...

k, ciao...!

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...