nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, August 25, 2011

SEKALUNG TAHNIAH....! bakal doktor...!!

Assalamualaikum...=)

"Nak lap air mata kejap boleh...?"...erkk..!!
.
.
.
Air mata kegembiraan..terharu..terkejut..bangga...semua berkumpul jadi satu...!
Berita yg selama ni semua orang tertunggu2 dah terjawab jugak akhirnya...
Dan akhirnya dapat jugak membanggakan kedua mak dengan ayah aku...
(tapi bukan aku orangnya...huhu..)
Tapi......
Setinggi-tinggi tahniah diucapkan pada satu2nya adik aku...Nurul Hanis..!
Impian dia nak buat medic...buat A-Level kat oversea..tercapai jugak...
Alhamdulillah...syukur pd Dia sangat2...
Perasaan yg tak dapat digambarkan bila impian yg selama ini kita impikan tercapai..
Bangganya..bangganya..
Ni lah dia adik kesayangan aku yg bakal buat medic nanti...
Tarraaaa.....

Ehh...malu2 pulak die nie...x yah la sorok muka tu...
haa...ni lah dia...cute tak...?
single lagi nie...hehehe...


Ni lah dia adik aku yg sangat gila2 kan K-POP...!
Hmm...macam mane nanti eah...bile da jadi doktor nanti..
Doktor bedah orang sambil menari K-POP kot...hehehe....
Congratulations my dearest sister....
Semoga berjaya kat tempat orang...
Nanti ambik gambar banyak2....!

p/s : mesti die mengamuk aku masukkan gambar die...hehehe...jahatnye..jahatnye..



0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...