nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Saturday, August 20, 2011

aku semakin mabuk...

Assalamualaikum...=)


Eh kalau aku mabuk..sempat lagi aku menaip2 macam ni...?
Ahh...ape2 je lah...yang penting aku dapat lepaskan sakit yg ada ni...
Aku geram...!! aku geram sampai aku sanggup buat kerja ni...!!
minum sampai mabuk...!!

yea...aku mabuk...sebab aku dah minum overdose ubat batuk tadi....
aku dah tension sangat...!!
tension sebab batuk ni tak elok2 lagi....huwaaa....!!
ape nak buat nie...dah hampir 5 hari batuk ni berlarutan...
macam tak ade tanda2 nak elok je pon.....
ubat batuk dah berape banyak telan dah...
sampai nak hilang suara asyik batuk je..
mana taknye...belum pun sampai 2 minit...kejap2 je dah uhuk3..!
kalau perlahan x pe lah jugak...ni aku rase macam dah mengganggu orang lain je..
tambah2 lagi waktu malam...huhuhu...mesti member2 aku x leh tido..
termasuk lah aku...
that's why aku telan ubat batuk ni sampai overdose...huuuu....
ok skang mata pon macam da separuh tertutup...
jangan esok x bangun2 sudah....kot2 effect ubat tak abis2 lagi...ngee...

k nite2 all....zzzZZZzzz....

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...