nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Wednesday, August 17, 2011

bila burung jadi rapper....

assalamualaikum...=)


















tergelak2 aku tengok movie RIO ni...
movie ni dah lame kot..tapi aku baru dapat tengok...
tengok sorang2...gelak pon sorang2...
boleh bagi 4 1/2 bintang kot....
cerita ni ade diselitkan dengan musical...
aku suka tengok burung2 ni nyanyi...terbang2 sana sini..macam diorang menari...
comel sangat2...tambah2 lagi bila 2 ekor burung - Jewel dengan Blu...
last2 diorang jadi kapel..dapat anak 3 ekor...kaler biru jugak...comel jek..
antara lagu2 musical yg ade kat dalam Rio ni :
Real in Rio, Let Me Take You To Rio, I Wanna Party (Hot Wing), Telling The World,
Drop It Low, Pretty Bird ( burung jahat - nigel)
ape yg aku dapat komen...memang mantap hasil kerja omputih ni kalau buat kartun...
macam realistik...fantastik...bombastik..huhhu....
various artist yg tukang "bersuara" utk burung2 ni..
Anne Hathaway, Jessie Eisenberg, Jamie Foxx, Will.I.Am, Easter Dean, Carlinhos Brown,
Taio Cruz, George Lopez and The Rio Singers...
rasa nak tengok banyak2 kali...(member aku dah kemaruk dengan cite ni dah...)
sape2 yg belum tengok lagi..carik lah cerita ni...
best..!
ok tu aje...ciao..

0 orang yang cute mendoakan fuza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...