nak share iklan aje...KLIK & KLIK yea... :D

Thursday, August 11, 2011

serius aku tgh homesick...!!

Assalamualaikum...=)


mood : tersangat sedih...!

aku homesick ke sekarang??
walaupun tiap2 minggu balik...??
memang la tiap2 minggu balik..sebab aku tak biasa kalau tak balik umah ujung minggu...
hehehe...

hallaaaa....aku nak balik rumah lah....
kenapa x dapat balik...
minggu ni dengan minggu depan x boleh balik..
sebab ade kelas ganti...
aku rindu kat mak ayah aku...
rindu nak bukak puasa dengan family untuk minggu ni lagi..
dah la kat rumah tinggal mak sorang2...
kalau ade pon dengan abang sorang tu...
selalunya ada lah jugak teman..akk aku yg sorang tu..
tapi sekarang nie dua2 akk aku alhamdulillah da selamat sampai kat tanah suci Mekah...
dan diorang pun tengah menjalani ibadah umrah..
sampai bila pulak giliran aku eh..insyaAllah...
tapi aku homesick sgt2 sekarang sebab..
mak aku bukak puasa sorang2...
tak ada teman nak borak2...kalau ade pon dengan mak sedara kat rumah atas...
aku kesiankan dengan mak aku tu...hmmm...

apa yg aku dok harapkan skang..
aku doa2 lah memo tu berubah...
boleh balik...ye tak..??
tapi kalau tak jugak....
nak buat macam mana...terima je lah...
huuu...sedihnye...

aku merepek lagi..
k ciao...!

2 orang yang cute mendoakan fuza:

visitme@FaTiN cOrNeR said...

hehehe..mmg anak mithali nie..

EMOdisaster said...

huhuhu...mithali lah sgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...